• Affaires.com B2-C1 podręcznik + dvd

Affaires.com to profesjonalna i biznesowa francuska metoda przeznaczona dla osób uczących się na poziomie B1 europejskiego systemu opisu kształcenia językowego (CEFR). Przeznaczona na ponad sto godzin nauki na poziomie B2 i C1 CEFR.

129.00 -15% 109.65
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
129
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 0
Odbiór osobisty Kraków 0
Orlen Paczka 0
Odbiór osobisty Kraków 0
Paczkomaty InPost 13.9
Kurier Inpost 13.9
Kurier Inpost - pobranie 15
Poczta Polska 16
Dostępność W magazynie
ISBN 9782090386820

Darmowa dostawa !

Affaires.com dostosowuje się do różnych kontekstów i sytuacji nauki francuskiego w biznesie. W szczególności spełnia oczekiwania:
- dla osób zainteresowanych światem biznesu,
- specjalistów prowadzących działalność lub poszukujący pracy w środowisku francuskojęzycznym,
- kandydatów do egzaminu, dyplomu czy certyfikatu z francuskiego w biznesie (np. dyplomu zawodowego B2 lub C1 z paryskiej Izby Handlowej Ile-de-France lub DELF Pro B2);
- studentów szkół biznesu, ekonomii lub zarządzania.

Poziom zaawansowania B2, C1
Wydawca: CLE International
Seria: Point com
EAN / ISBN: 9782090386820
Oprawa: miękka
Format: 19cm/26cm
Stron: 144
Data wydania: 2017

 

Affaires.com est une méthode de français professionele et des  affaires destinée aux apprenants ayant le niveau B1 du Cadre européen commun de référence pour les langues (CECRL). Elle correspond à une centaine d'heures d'apprentissagecouvrant les niveaux B2 et C1 du CECRL.

Affaires.com s'adapte aux différents contextes et situations d'apprentissage du français des affaires. Elle répond particulièrement aux attentes:
  • des apprenants de français général intéressés par le monde des affaires;
  • des professionnels en activité ou en recherche d'emploi dans un environnement francophone;
  • des étudiants en écoles de commerce, d'économie ou de gestion.
Dans cette 3ème édition très largement revue et actualisée:
  • des fiches ressources complétées introduisant de nouveaux termes;
  • de nouvelles thématiques (e-marketing, économie collaborative, nouveaux modes de transport et de livraison...);
  • des activitées centrées sur la communication numérique;
  • un plus grand nombre de documents écrits et audio;
  • des exploitations plus approfondies des séquences vidéo;
  • un test de connaissance du monde des affaires.