-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Affaires.com B2-C1 zeszyt ćwiczeń 3 wydanie
Affaires.com to profesjonalna i biznesowa francuska metoda dla osób uczących się na poziomie B1 europejskiego systemu opisu kształcenia językowego (CEFR). Przeznaczona na ponad sto godzin nauki obejmujących poziomy B2 i C1 CEFR.
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność | W magazynie 13 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 9782090386837 |
EAN | 9782090386837 |
Darmowa dostawa !
Affaires.com dostosowuje się do różnych kontekstów i sytuacji związanych z nauką francuskiego dla biznesu. W szczególności spełnia oczekiwania:
- osób zainteresowanych światem biznesu;
- specjalistów prowadzących działalność lub poszukujący pracy w środowisku francuskojęzycznym;
- kandydatów przygotowujących się do egzaminów, dyplomów lub certyfikatów z francuskiego w biznesie (np. dyplom z zawodowego B2 lub C1 z paryskiej izby handlowej Ile-de-France lub DELF Pro B2);
- studentów szkół biznesu, ekonomii lub zarządzania.
W tej trzeciej edycji, szeroko sprawdzonej i zaktualizowanej znajdziemy:
* nowe tematy (e-marketing, gospodarka, nowe środki transportu i dostawy ...);
* działania skoncentrowane na komunikacji cyfrowej;
* więcej materiałów pisanych i audio;
* bardziej dogłębne wykorzystanie sekwencji wideo;
* sprawdzian wiedzy o świecie biznesu.
Data wydania | 2018 |
Poziom zaawansowania | B2, C1 |
Affaires.com s'adapte aux différents contextes et situations d'apprentissage du français des affaires. Elle répond particulièrement aux attentes:
- des apprenants de français général intéressés par le monde des affaires;
- des professionnels en activité ou en recherche d'emploi dans un environnement francophone;
- des candidats à un examen, diplôme ou certification de français des affaires (comme le Diplôme de français professionel des affaires B2 ou C1 de la Chambre de commerce et d'industrie de Paris Ile-de-France ou le DELF Pro B2);
- des étudiants en écoles de commerce, d'économie ou de gestion.
- des fiches ressources complétées introduisant de nouveaux termes;
- de nouvelles thématiques (e-marketing, économie collaborative, nouveaux modes de transport et de livraison...);
- des activitées centrées sur la communication numérique;
- un plus grand nombre de documents écrits et audio;
- des exploitations plus approfondies des séquences vidéo;
- un test de connaissance du monde des affaires.