-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Edito module pro B1 vendre ses produits et service + zeszyt ćwiczeń + audio online
Edito Pro B1 - Moduł - Sprzedawaj swoje produkty i usługi - podręcznik + zeszyt ćwiczeń + audio online.
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność | W magazynie 1 szt. |
Kod kreskowy | |
ISBN | 9782278102402 |
EAN | 9782278102402 |
Darmowa dostawa !
Édito Pro B1 ma na celu jak najlepsze przygotowanie uczących się do realiów dzisiejszego świata zawodowego poprzez umożliwienie im rozwijania umiejętności posługiwania się językiem francuskim.
Wersja modułowa Édito Pro B1 to oferta dostosowana do specyficznych potrzeb osób uczących się języka francuskiego zawodowego. Pozwala to na skoncentrowanie procesu nauczania-uczenia się na przekrojowej sytuacji powszechnej w świecie pracy.
Moduł "Sprzedaż produktów i usług" jest jednym z 5 modułów w książce
Édito Pro B1. Łączy w sobie książkę i zeszyt ćwiczeń. J
Znajdziemy:
Określenie potrzeb klienta (Rozdział 1)
Przywitaj klienta i przeanalizuj jego potrzeby
Przeformułuj potrzeby klienta
Zaproponuj produkt/usługę (Rozdział 2)
Opisać produkt/usługę i promować jego zalety
Zaproponować i doradzić dostosowany produkt/usługę
Zwiększenie zadowolenia klienta (Rozdział 3)
Utrzymywanie relacji z klientami
Rozpatrywanie skarg
Data wydania | 2021 |
Okładka | Miękka |
Poziom zaawansowania | B1 |
Le français : un atout pour la vie professionnelle !
Édito Pro B1 entend préparer au mieux les apprenants aux réalités du monde professionnel d’aujourd’hui en leur permettant de développer des compétences en français.
La version modulaire d’Édito Pro B1 est une offre sur-mesure pour s’adapter aux besoins spécifiques des apprenants de français professionnel. Elle permet de centrer l’enseignement apprentissage sur une situation transversale et courante du monde du travail.
Le module « Vendre ses produits et services » est l’un des 5 modules de l’ouvrage
Édito Pro B1. Il réunit le livre et le cahier. Les prérequis linguistiques attendus avant d’aborder
ce module sont précisés dans le tableau des contenus.
Dans ce module, il s’agira de :
Identifier les besoins du client (unité 1)
- Accueillir le client et analyser ses besoins
- Reformuler les besoins du client
Proposer un produit/un service (unité 2)
- Décrire un produit/un service et promouvoir ses qualités
- Proposer et conseiller un produit/un service adapté
Améliorer la satisfaction client (unité 3)
- Entretenir la relation client
- Traiter des réclamations