• Eric Rohmer.Evidence et Ambiguite du Cinéma-: Evidence et Ambiguite du Cinéma

Przewodnik po aplikacjach na tablet do wykorzystania na lekcjach języka francuskiego

95.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 0
Odbiór osobisty Kraków 0
Orlen Paczka 0
Odbiór osobisty Kraków 0
Paczkomaty InPost 13.9
Kurier Inpost 13.9
Kurier Inpost - pobranie 15
Poczta Polska 16
Dostępność W magazynie
ISBN 9782915651478

Darmowa dostawa !

Tablety z ekranami dotykowymi oferują obiecujące perspektywy w nauczaniu i uczeniu się języka francuskiego jako języka obcego. Jak jednak odnaleźć się w natłoku urządzeń i mnogości dostępnych aplikacji?

Autorzy zbadali, przeanalizowali i przetestowali dostępne na rynku aplikacje. W tej książce przedstawiają syntezę swoich analiz w formie praktycznych arkuszy, zastosowanie po zastosowaniu, pozwalając ocenić ich przydatność, cel pedagogiczny i skuteczność.

Ten przewodnik szybko stanie się punktem odniesienia dla nauczycieli poszukujących nowego sposobu nauczania, ale także dla uczniów, którzy chcą pracować samodzielnie.

EAN / ISBN: 9782915651478
Oprawa: miękka
Format: 15/21cm
Stron: 138
Data wydania: 2007

Eric Rohmer.Evidence et Ambiguite du Cinéma
Editeur:Le Bord De L'eau
Auteur: Jean Cléder

Éric Rohmer a fortement contribué, à la fin des années quarante et au début des années cinquante, à la promotion du cinéma au rang des arts importants. Ce travail s'est effectué aux côtés des futurs cinéastes de la Nouvelle Vague que sont Jean-Luc Godard, Jacques Rivette, Claude Chabrol, et François Truffaut. À l'époque de sa production critique, Éric Rohmer écrit au départ dans un style qu'on peut qualifier de très littéraire, plus rhétorique et moins joueur peut-être que celui de Jean-Luc Godard qui pratiquait aussi " le beau langage " aux Cahiers du cinéma. Cette réflexion s'est instruite dans le sillage du grand théoricien du cinéma André Bazin. On peut donc inscrire Éric Rohmer facilement dans ce mouvement historique. Le livre interroge le passé artistique de Rohmer, invite à le lire et à regarder son "cinéma littéraire" au présent.