• La classe inversée - Techniques et pratiques de classe

Książka dydaktyczna w kolekcji Techniki i ćwiczenia w klasie przeznaczona dla nauczycieli języka francuskiego jako języka obcego (FLE).

niedostępny
135.00
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 0
Odbiór osobisty Kraków 0
Orlen Paczka 0
Odbiór osobisty Kraków 0
Paczkomaty InPost 13.9
Kurier Inpost 13.9
Kurier Inpost - pobranie 15
Poczta Polska 16
Dostępność Brak towaru
ISBN 9782090382297

Kolekcja Techniques and Practices zapewnia nauczycielom języków i studentom tą książkę, w której można znaleźć odpowiedzi na teoretyczne i praktyczne pytania związane z nauczaniem języków.
Każdy tytuł zbioru zawiera ogólne wprowadzenie metodologiczne i arkusze na różnych poziomach do natychmiastowego zastosowania w klasie.

Klasa odwrócona
„Lekcja w domu, ćwiczenia w klasie” to częsty zwrot używany do podsumowania koncepcji odwróconej klasy. Od końca lat 90. zainteresowanie tą praktyką edukacyjną odżyło, wzmocnione przez nowe możliwości oferowane przez technologię cyfrową i wideo.

Definicje, korzyści i ograniczenia, wymagany sprzęt, wpływ na rolę nauczyciela i ocenę ucznia to tylko niektóre z tematów poruszonych w części teoretycznej książki.

Część praktyczna, wzbogacona o opinie nauczycieli uczących w różnych kontekstach, poświęcona jest produkcji kapsuł wideo i oferuje 8 arkuszy dydaktycznych do wdrożenia odwróconej klasy.

Cele
Wszystko o odwróconej klasie (lub odwróconych klasach)
Jak wprowadzić tę praktykę do uczenia?

Organizacja:
1. Metodologia wokół klas odwróconych
2. Realizacja poprzez kapsuły video i arkusze edukacyjne
3. Wywiady

Wydawca: Cle International
EAN / ISBN: 9782090382297
Oprawa: miękka
Data wydania: 2019
Ouvrage de didactique dans la collection Techniques et pratiques de classe, manuel en français langue étrangère (FLE) pour les professeurs et futurs professeurs.
« La leçon à la maison, les exercices en classe », c’est souvent par cette formule qu’on résume le concept de classe inversée. Cette pratique pédagogique connaît un regain d’intérêt depuis la fin des années 1990, renforcée par les nouvelles possibilités offertes par le numérique et la vidéo.

Définitions, bénéfices et limites, équipement requis, impact sur le rôle de l’enseignant et sur l’évaluation de l’étudiant sont quelques-uns des thèmes traités dans la partie théorique de l’ouvrage.

La partie pratique, enrichie de témoignages de professeurs enseignant dans des contextes variés, est consacrée à la réalisation de capsules vidéo et propose 8 fiches pédagogiques pour mettre en oeuvre la classe inversée.

Objectifs
  • Tout savoir sur la classe inversée (ou les classes inversées)
  • Comment introduire cette pratique dans son enseignement ?
Organisation
1. Méthodologie autour des classes inversées
2. Mise en oeuvre via des capsules vidéo et des fiches pédagogiques
3. Entretiens